Documente necesare in vederea desfiintarii unei PFA/II/IF la ONRC

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Ai un PFA/II/IF si te-ai gandit sa il desfiintezi?

In vederea dizolvari/lichidari/radieri unei PFA/II/IF la ONRC este nevoie de depunerea urmatoarelor documente:

 -Cererea de inregistrare – formular, bifata in dreptul la pct. II – radiere si la pct. 7.6. pentru motivul radierii;

-Copie dupa cartea de identitate a persoanei fizice;

-Daca este cazul, dovada privind imputernicirea persoanei desemnate sa indeplineasca formalitatile legale (original) – imputernicit cu procura speciala/generala si autentica sau de avocat, cu imputernicire avocatiala.

-Dupa caz, documentul care atesta motivul radierii:

  • În cazul radierii întreprinderii familiale, se va ataşa actul adiţional la acordul de constituire, din care să rezulte că mai mult de jumătate dintre membrii întreprinderii cer încetarea acesteia, ori documentele din care să rezulte că mai mult de jumătate dintre membrii întreprinderii se retrag din întreprindere, după caz.
  • În cazul decesului persoanei fizice autorizate sau al întreprinzătorului titular al întreprinderii individuale ori a mai mult de jumătate din membrii întreprinderii familiale, se va/vor ataşa certificatul/certificatele de deces în copie certificată de parte.

Articole similare

Comentariul tau aici